Így jelentkezhet szoptatási tanácsadásra, árak

Így jelentkezhet szoptatási tanácsadásra, árak

Lehetőségek 2024. január elsejétől érvényes árakkal: - Személyes tanácsadás a család otthonában Budapesten I-XIV. kerületben, valamint P...

2024. január 24., szerda

Magamról


2001 óta vagyok a La Leche Liga szoptatási tanácsadója és baba-mama csoportvezetője, 2003-ban pedig nemzetközi vizsgát tettem, azóta vagyok laktációs szaktanácsadó IBCLC, legutóbb 2023-ban recertifikáltam. Magánpraxisban 2011 óta dolgozom. Tapasztalatokat saját négy gyerekem szoptatása során is bőségesen szereztem, de a legtöbbet azoktól az anyáktól tanultam az elmúlt évtizedekben, akik hozzám fordultak problémáikkal. Ezúton is köszönöm bizalmukat!

1999 óta foglalkozom egészségügyi dolgozók és más érdeklők szoptatással kapcsolatos oktatásával, mert úgy látom, a helyes információk elterjedéséért még nagyon sokat kell tennünk. Szeretnék más nőknek is segíteni abban, hogy életük egyik legpozitívabb élményévé válhasson a szoptatás. Néha elég néhány jó szó, egy-két pontos és megbízható információ, néha pedig ennél jóval többre van szükség, személyes kapcsolatra vagy videó konzultációra.
Az alapítás óta oktatója, 2023 januárja óta szakcsoportvezetője vagyok a Semmelweis egyetem Mentálhigiéné Intézete Laktációs szaktanácsadó szakirányú képzésének. PhD okozatszerzés: 2022. október 18. Értekezés és publikációs lista



Ha igénybe szeretné venni a segítségemet, ezen a telefonszámon 30/2020870 vagy ezen az e-mailen egyeztethet időpontot: ungvary.renata@gmail.com